Během Svátků jsme ve skladu každý všední den dopoledne a posíláme balíčky. Pokud potřebujete rychlý dárek, sáhněte po našich dárkových poukazech. Ty budete mít v e-mailu ihned po zaplacení🎁

Obchodní podmínky

Jitka Novodomská

IČ: 03757854

DIČ: CZ9157266085

Sídlo: Kosmonautů 768, Jičín, 506 01

Provozovna: Křižíkova 1286, Jičín, 506 01

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona ode dne 28.1.2015.

Plátci DPH od 22.2.2019.

 

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Tyto podmínky platí pro maloobchodní i velkoobchodní prodej.

I. Uzavření kupní smlouvy

  1. Objednávka je ze strany zákazníka potvrzená stiskem tlačítka Objednat s povinností platby. V objednávce je možné provádět změny až do fyzického předání balíku dopravci.
  2. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi.
  3. Nakupující je o potvrzení informován e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.
  4. O přijetí platby a odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.
  5. V případě objednání zboží za evidentně chybnou cenu (cena se výrazně liší od konkurence či chybí cifra), má prodávající právo zboží za tuto cenu neprodat a navrhnout zákazníkovi novou kupní smlouvu.

II. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

  1. Kupující má právo do 30 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit, a to i bez udání důvodu.
  2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno, nebo upraveno.
  3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat pomocí vyplněného formuláře (e-mailem nebo v balíku s vráceným zbožím).
  4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít.
  5. Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.
  6. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena až po doručení zboží prodávajícímu (včetně částky za poštovné, pokud je vrácena celá objednávka).
  7. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí prodejce pouze v případě, je-li využita služba Zpětná zásilka u společnosti GLS. Jiné způsoby dopravy zboží zpět hradí kupující.
  8. Vracené zboží zasílejte na adresu skladu: Křižíkova 1286, Jičín, 50601.

III. Reklamace

  1. Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystavena elektronická faktura. Kupující ji obdrží e-mailem a slouží zároveň jako záruční list.
  2. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebeno jeho používáním či poškozeno nevhodným zacházením.
  3. Kupující o žádosti o reklamaci informuje prodávajícího e-mailem (stačí zaslat vyplněný formulář), kdy se s ním domluví na postupu.

IV. Dodací podmínky

  1. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího, platební bránou Gopay nebo dobírkou při převzetí zásilky.
  2. Prodávající odešle kupujícímu zboží nejpozději do 10 dnů od připsání platby na účet, dodací lhůta je uvedena u každého produktu. Pokud dojde ke zpoždění objednávky, zákazník bude informován e-mailem nebo telefonicky.
  3. V případě nepřevzetí dobírky bude prodávající vymáhat náklady spojené s dopravou. Pokud má nakupující o zboží i nadále zájem, je třeba uhradit objednávku převodem na účet včetně částky za dobírku.

V. Zasílání do zahraničí

  1. Zákazník je povinen vyplnit zemi doručení. Výše poštovného je individuálně nastavena pro každou zemi, do které zasíláme. V tuto chvíli je to téměř celá Evropa.
  2. Lze platit platební bránou nebo převodem na účet u Fio banky. Přepočet ceny z Kč na EUR proběhne dle aktuálního kurzu ČNB.
  3. Objednávky lze vyřídit v režimu Reverse charge pouze v případě, je-li nakupující plátce DPH v EU.

VI. Osobní odběr

  1. Zboží si lze osobně vyzvednout ve skladu na adrese: Křižíkova 1286, Jičín.
  2. Zboží je možné zaplatit předem převodem na účet, platební bránou nebo hotově při převzetí (platí pouze pro odběr v Jičíně).

VII. Ochrana osobních údajů

  1. Kupující poskytuje prodávajícímu své osobní údaje dobrovolně a s plným vědomím.
  2. Prodávající se zavazuje nepředávat osobní údaje kupujících třetím stranám.
  3. Prodávající může zasílat reklamní sdělení formou e-mailu nebo SMS zprávou v případě, že se jedná o oprávněný zájem (např. výhodná nabídka pro zákazníka).
  4. Nakupující může kdykoli ukončit zasílání newsletteru a SMS zasláním e-mailu prodávajícímu nebo odhlášením odběru v patičce newsletteru.
  5. V patičce těchto stránek můžete udělit souhlasy se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

VIII. Recenze obchodu

  1. Hodnocení obchodu přímo na stránkách, na serverech google, facebook, seznam nebo heureka jsou udělovány na základě žádosti o hodnocení po vyřízení objednávky. Recenze lze s objednávkou spojit jménem, IP adresou nebo číslem objednávky.
  2. Za hodnocení na jiných stránkách nenese prodejce odpovědnost a nemůže prokázat jejich pravost.

IX. Řešení sporů

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 28.11.2024.